آیا راهی برای بازگرداندن انقباض کلیه وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا راهی برای بازگرداندن انقباض کلیه وجود دارد

آیا راهی برای بازگرداندن انقباض کلیه وجود دارد؟ در واقع، انقباض کلیه را نمی توان ترمیم، اما طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند بیمار را به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه کمک می کند.

چرا انقباض کلیه نشانه ها را ایجاد.

هر کلیه است تا از یک میلیون نفرون ساخته شده است. هنگامی که خون جریان از طریق نفرون، آنها را با اکسیژن و مواد مغذی عرضه شده، و زباله خواهد شد به خارج از بدن فیلتر شده است. با این حال، بسیاری از شرایط و بیماری است که می تواند جریان خون ضعیف به نفرون باعث وجود دارد. نفرون شکسته به تدریج زخمی و نکروتیک تبدیل خواهد شد. هنگامی که تعدادی از نفرون سالم کاهش می یابد، باعث حالت ایسکمی و فقدان اکسیژن در کلیه ها، و در نتیجه کلیه کوچک خواهد شد. در همین حال، کلیه ها کاهش به درستی عمل نمی کنند. سطح بالایی از زباله جریان خون از طریق گردش خون، که منجر به بسیاری از عوارض و ناراحتی را وارد کنید، با این حال در سطح کراتینین سرم افزایش می یابد.

آیا راهی برای بازگرداندن انقباض کلیه وجود دارد؟

چگونه من می دانم، دیالیز - سریعترین راه برای تمیز کردن سموم از بدن است. دیالیز می تواند بیش از بخشی از عملکرد کلیه بومی است. او به طور موقت شده سطح کراتینین، اما می تواند بیماری کلیوی را درمان نیست و بازگرداندن گلومرول آسیب دیده.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های گیاهان سنتی طب چینی، می تواند آسیب بیشتر به کلیه ها جلوگیری می کند، علاوه بر این، آن را می توانید کلیه آسیب دیده سلول های نکروتیک تعمیر، اما نه.

به طور خلاصه، کلیه انقباض را نمی توان ترمیم، اما طب mikrokitayskaya Osmotherapy می تواند کلیه را از آسیب بیشتر و عملکرد کلیه جلوگیری است تا حدی تغییر برای جلوگیری از انقباض کلیه بیشتر است. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما یک ایمیل ارسال Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر 86 13292893707، ما سعی خواهیم کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: